Retouraanvraag

Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid om de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wenst te maken vult u onderstaand het retourverzoekformulier online in. Zodra het retourverzoekformulier online is ontvangen door Sanitairtotaal krijgt u binnen 1 werkdag een bevestiging of uw retourverzoek wordt aanvaard inclusief eventuele instructies.

Het is niet mogelijk om producten te retourneren in het geval een product speciaal voor u besteld en/of geproduceerd is en/of in de showroom is aangeschaft. De regelgeving is dus alleen van toepassing op producten die op afstand zijn besteld.

Indien u uw producten wenst te retourneren komen de kosten van de retourzending voor uw rekening. Eventuele schade welke ontstaat tijdens de retourzending zijn voor rekening van de klant. Indien u een bedrag betaald heeft, zal Sanitairtotaal.nl het bedrag binnen 14 dagen na retourontvangst van het product(en) aan de klant terugbetalen.

 

Wanneer u heeft gekozen voor een AfterPay betaling ontvangt u het aankoopbedrag niet via ons terug, maar wordt het aankoopbedrag bij AfterPay geannuleerd of door AfterPay teruggestort.

Sanitairtotaal.nl behoeft alleen een retour te accepteren wanneer deze:

•    Binnen 14 dagen retour is ontvangen

•    In de originele verpakking zit

•    In onbeschadigde verpakking zit

•    In schone verpakking zit

•    Online of telefonisch besteld is (koop op afstand)

•    Niet gemonteerd is geweest

•    Compleet is met losse accessoires

•    Tijdens transport bij retourzending onbeschadigd is gebleven (zowel verpakking als product)

Onderstaand kunt u uw retouraanvraag online versturen. Het retourverzoekformulier is nodig om uw retouraanvraag in behandeling te nemen. Door het formulier zo compleet mogelijk in te vullen kunnen wij u beter en efficiënter helpen.

 

 

Retourneren

We zien natuurlijk graag dat u tevreden bent met uw bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heeft u een klacht? Neem dan direct contact met ons; we zullen ons uiterste best doen om het probleem om te buigen in een oplossing.

 

Retourneren - afkoelingsperiode

U heeft net uw online aankoop gedaan, maar u begint toch te twijfelen over uw aankoop. Misschien is het bestelde product toch net niet in de juiste kleur, of had u achteraf toch liever een ander model besteld. In dat geval is het goed om te weten dat u uw bestelling binnen een periode van 14 dagen kunt retourneren aan Badplaats. Wilt u graag retourneren, dan dient u wel aan de volgende voorwaarden te voldoen:

 

- Retourneren alleen binnen 14 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.

- U gebruikt het retourformulier op de website om uw retouraanvraag in te dienen. Hierin dient u o.a. uw factuurnummer te vermelden.

- Het artikel is compleet. in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd.

- Het artikel zit voor zover mogelijk in de originele verpakking

In de volgende gevallen is retounering niet mogelijk:

- Voor u aangepaste artikelen worden niet retour genomen

- Gebruikte artikelen worden niet retour genomen

- Artikelen die gemonteerd zijn worden niet retour genomen.


Let op: kosten voor de retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening. U kunt uw bestelling wel altijd afgeven bij het afhaalpunt van Badplaats; u dient wel altijd een retouraanvraag op de website in te vullen en uw product te voorzien van het retournummer. 

 

Retourneren van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling retourneren aan Badplaats?

Onbeschadigde artikelen kunt u binnen 14 dagen aan ons retourneren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor de rekening van de koper. Na ontvangst van de retourzending wordt uw aankoop bedrag teruggestort. De verzendkosten voor de eerste zending van Badplaats naar u zijn ook voor uw rekening.

 

Mocht uw product beschadigd zijn aangekomen verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar klantenservice@badplaats.nl. Wij verzoeken u altijd foto's van de schade en verpakking te maken zodat wij deze kunnen indienen bij de pakket/ of bezorgdienst. Badplaats zal na melding van schade direct contact met u opnemen om het zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.

 

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Badplaats niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Zodra Badplaats uw bestelling in de hierboven beschreven staat ontvangen heeft, krijgt u hier bericht over en stort Badplaats het bedrag binnen tien werkdagen retour.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn bestelling?

Wanneer u uw product wilt retourneren zijn daar een aantal voorwaarden voor:

- u kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren

- neem voordat u uw product wilt retourneren contact op met klantenservice@badplaats.nl

- meld duidelijk op de retourzending uw naam, adres en order nummer

- producten moeten in nieuwstaat worden geretourneerd

- bewaar altijd alle toebehoren zodat het product compleet blijft.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?

Het is soms mogelijk dat u uw product niet heeft kunnen bekijken in de eerste 14 dagen en toch wilt retourneren. Neem in dit geval even contact met ons op. Badplaats houdt zich het recht voor om vervolgens te beslissen om de bestelling wel of niet retour te accepteren.

 

Mocht u twijfelen of vragen hebben neem dan contact op met klantenservice@badplaats.nl.